玩具迷團 TOYSBUDDY

 找回密碼
 立即註冊
搜索
樓主: lancer1

[日本] 北海道玩具之旅直擊報導(每日不停更新)

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2014-10-26 07:17:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lancer1 於 2014-10-28 02:25 編輯

Day 8
Last一day北海道之旅,航班1600起飛,其實都冇咩時間再係市區度行,所以同老婆商議後不如提早到機場附近還車,之後係新千歲機場行吓,其實自2014年初新千歲機場已作內部加建改裝分別係國內線及國際線大樓增設好多商鋪俾大家作最後消錢大行動,當然玩具店都有啦,如果有D係札幌市內被人搶購一空嘅商品依度都有機會揾到當然價錢就會貴返少少啦!另外值得一行嘅係位於國際線離境大堂,今年先開嘅叮噹SKY PARK入面有五個區吃喝玩樂咩都有大人細路都喜愛!





Flyers/國內線航廈 4F


Animate-New Chitose Airpor/國內線航廈 4F









本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?立即註冊

x
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-10-26 07:35:54 | 顯示全部樓層
行程總結~雖然係第一次去北海道算係買到少少嘢啦!


本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?立即註冊

x
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-10-26 11:59:34 | 顯示全部樓層
lancer1 發表於 2014-10-26 06:17
等遲吓得閒D就盡快出超時空要塞SDF-1強攻型戰艦Post報告呀

期待
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-10-26 13:53:21 | 顯示全部樓層
ronaldha 發表於 2014-10-26 11:59
期待

回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-11-1 01:01:23 | 顯示全部樓層
Very nice, thanks for sharing.
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-1 06:31:12 | 顯示全部樓層
cywatt 發表於 2014-11-1 01:01
Very nice, thanks for sharing.

多謝支持
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-11-12 02:13:22 | 顯示全部樓層
上圖辛苦了,果堆舊物簡直閃耀,不能直視!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-11-12 03:52:24 | 顯示全部樓層
辛苦哂師兄上傳咁多相
睇完你D相後我好似自己親身去左咁樣 , 不過以我性格肯定睇到唔願走
多謝師兄分享
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-12 10:57:00 | 顯示全部樓層
FEERDOM 發表於 2014-11-12 02:13
上圖辛苦了,果堆舊物簡直閃耀,不能直視!

哈哈~山長水遠點都要抬d返嚟香港架
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-12 10:58:26 | 顯示全部樓層
糖不甩 發表於 2014-11-12 03:52
辛苦哂師兄上傳咁多相
睇完你D相後我好似自己親身去左咁樣 , 不過以我性格肯定睇到唔願走 {:11_ ...

等大家第時去可以plan定行程吖嘛,客咩氣吖
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

聯絡我們|廣告查詢|免責聲明||私隱政策|網站地圖|玩具迷團 TOYSBUDDY ( ©2017, All Right Reserved. )

GMT+8, 2017-6-24 11:32 , Processed in 0.078632 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.1

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表