玩具迷團 TOYSBUDDY

 找回密碼
 立即註冊

QQ登錄

只需一步,快速開始

搜索
樓主: lancer1

福街之寶(不時更新)

  [複製鏈接]
發表於 2014-8-1 02:21:17 | 顯示全部樓層
我都想好似你咁買法,不過家中老虎不准大件玩具入境,偷運唔到咁多番屋企
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-2 01:54:36 | 顯示全部樓層
wwwkcc 發表於 2014-7-21 16:40
師兄只有個「嘩」字可以形容你

我D福街之宝只可以(殊)字低調架咋{:8_180:}
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-2 01:56:00 | 顯示全部樓層
Stevenking 發表於 2014-8-1 02:21
我都想好似你咁買法,不過家中老虎不准大件玩具入境,偷運唔到咁多番屋企 ...

我通常照買不過襯佢返工先偷渡入竟{:8_184:}
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-2 03:23:26 | 顯示全部樓層
{:8_193:}好耐無砌過牆,依幅係6、7月嘅嘢,如果砌埋1-4月出嚟{:8_190:},睇嚟間屋砌到上頂都似,依個農曆7月我應該都係撩鬼攞命{:8_188:}!以後都係一個月砌一次好啦,兩個月先砌都係大檸樂!{:8_184:}

DSC_4372.JPG

回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-8-2 08:40:10 | 顯示全部樓層
又係「嘩」一聲{:10_143:}師兄入4隻GFG(港日亞韓)?! 唉隻黑龍三一太貴買唔落手呀{:5_231:}
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-2 08:53:59 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lancer1 於 2014-8-3 11:22 編輯
wwwkcc 發表於 2014-8-2 08:40
又係「嘩」一聲師兄入4隻GFG(港日亞韓)?! 唉隻黑龍三一太貴買唔落手呀 ...

我果隻係日本會場限定版有原創畫家星和弥親筆簽名架,橫掂都要捱炒價,把心一橫入隻好架啦!{:10_135:}
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-8-2 10:08:13 | 顯示全部樓層
{:5_230:}你真係收穫豐富
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-8-2 13:16:21 | 顯示全部樓層
樓主d收藏多到呢
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-3 11:23:18 | 顯示全部樓層
Herpa500 發表於 2014-8-2 10:08
你真係收穫豐富

退休唔使悶吖嘛{:8_181:}
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-3 11:23:45 | 顯示全部樓層
bnylai 發表於 2014-8-2 13:16
樓主d收藏多到呢

少少咁啦{:9_157:}
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

聯絡我們|廣告查詢|免責聲明||私隱政策|網站地圖|玩具迷團 TOYSBUDDY ( ©2017, All Right Reserved.  

GMT+8, 2017-5-27 18:18 , Processed in 0.114210 second(s), 8 queries , File On.

Powered by Discuz! X3.3

© 2001-2017 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表