玩具迷團 TOYSBUDDY

 找回密碼
 立即註冊
搜索
查看: 20856|回復: 258

福街之寶(不時更新)

  [複製鏈接]
發表於 2013-7-15 16:33:41 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 lancer1 於 2015-7-19 13:04 編輯

記憶由新細個果時屋企唔算富有,不過阿爸阿媽都好鍚我哋三兄妹,咩宇宙大帝、大武士、十五機合体.......講得出基本都可以擁有,但係細路仔玩果時又唔識錫住嚟玩,攪到好多而家已經藏身垃圾堆中諗番都好後侮,出嚟社會工作之後,係經濟能力許可下,開始人生玩具補完計劃作私人嗜好,點知越買就越誇,身邊另一半亦俾咗個名稱俾我D珍藏~而依D就係我D{{{{福街之寶}}}}}~係度借機同D師兄分享一吓!!!!!!!!!!!!


01.JPG 02.JPG 03.JPG 04.JPG 05.jpg 06.jpg 07.jpg 08.jpg 09.JPG 10.jpg 11.jpg 12.jpg 13.jpg 14.jpg 15.JPG 16.1.0.JPG 16.1.1.jpg 16.1.JPG 16.2.jpg 16.3.JPG 16.4.jpg 16.6.JPG 16.7.JPG 17.jpg 18.JPG 19.JPG 20.JPG 21.JPG 22.jpg 23.JPG 24.jpg 25.jpg 26.jpg 27.JPG 28.JPG 29.JPG DSC_5662.JPG 32.JPG 33.JPG 34.JPG IMG_0079 (2).JPG IMG_1983.JPG 98.JPG

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-15 17:25:38 | 顯示全部樓層
哈哈~個人喜好原色......原汁原味D嘛!!!!!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-15 18:06:59 | 顯示全部樓層
以前一個人住可以用晒全屋放玩具,而家結o左婚屋企淨係可以用雜物房收藏咋,因為身邊果個一擺出廳就嘩嘩叫咁!!!
D相有18張架
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-15 18:09:03 | 顯示全部樓層
F系列係一個深淵,入o左去行唔返出o黎
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-16 00:42:54 | 顯示全部樓層
kasumitay 發表於 2013-7-15 19:04
哈哈,係呀,我只入骷髏小隊就收山,如果唔係會破產~~

我自己知自己事,如果一玩就一定要儲齊一套,所以Ver.1掂都唔敢掂,不過見到Ver.2咁正,終於敗係架VF25F度,惡夢從此開始,原本諗住入埋架紅綠機就可以收工,點知又話出多2架啡機,依次真係沒完沒了!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-16 00:55:42 | 顯示全部樓層
222_222 發表於 2013-7-16 00:44
直頭係我既目標=___=
我依家儲SR合金 , 神聖衣5子同魔動王. 都已經冇乜位.
你間屋好大.....可以放到咁多.  ...

無得Display出嚟,浄係可以趁老婆返咗工,得閒攞出嚟砌吓嘆息之牆咁先慘呢
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-16 00:59:44 | 顯示全部樓層
聖鬥士星矢 發表於 2013-7-16 00:52
ching 收藏係我幾倍

哈哈〜不知不覺買吓買吓就咁多啦
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-16 04:12:55 | 顯示全部樓層
strongman018 發表於 2013-7-16 04:05
super nice collection!

Thank you :)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-16 05:56:07 | 顯示全部樓層
fly814 發表於 2013-7-16 03:53
Jealous...., I guess you're a rich man....~!!!!!

當然唔係啦~打工仔一名嚟咋
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-16 07:07:53 | 顯示全部樓層
hoisum619 發表於 2013-7-16 07:01
霍建寧果類打工?師兄幅歎息至牆有我幅十倍大呀!師兄花費過左幾球?

無計過啦,見到只要係想要嘅就落訂先,因為而家d玩具一出就俾人炒,本住一個早買早享受,遲買貴幾舊嘅道理,有理無理入咗貨先,費事後追入貨俾人掠啦!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

聯絡我們|廣告查詢|免責聲明||私隱政策|網站地圖|玩具迷團 TOYSBUDDY ( ©2017, All Right Reserved. )

GMT+8, 2017-12-17 22:05 , Processed in 0.270229 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.1

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表