玩具迷團 TOYSBUDDY

 找回密碼
 立即註冊
搜索
樓主: simon.chiang

[新聞資訊] 2014戰隊『烈車戦隊トッキュウジャー』

[複製鏈接]
發表於 2014-1-14 10:59:08 | 顯示全部樓層
isaac618 發表於 2014-1-13 23:34
佢唔係用個召喚器之類ge物體召喚個變左膠公仔ge超人..之後用個召喚器篤個膠公仔腳底ge紋章咩
...

噢!我誤會o左師兄意思添,似為師兄話變o左身之後用膠仔!哈哈哈!
對呀!佢果個用『篤公仔腳板』真係創意無限,真係頂佢唔緊,難怪『咸超』會走上末路!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-1-14 22:51:39 | 顯示全部樓層
本帖最後由 猫仔 於 2014-1-14 22:59 編輯
老力 發表於 2014-1-13 21:37
咁貓兄有無集齊呢七變呢?

我得一隻咋老老....

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?立即註冊

x
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-1-15 11:50:21 | 顯示全部樓層
話哂"特攝三寶"都係日本人的重要文化產物,無理由咁攪佢地呀!係我地接受能力低定日本人的接受力高呢?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-1-19 14:47:20 | 顯示全部樓層
之前已經知道佢地5人可以互換『顏色火車形態』,但家陣睇見真係噴飯囉!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?立即註冊

x
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-1-20 00:03:18 | 顯示全部樓層
有冇搞錯
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-1-20 07:22:33 | 顯示全部樓層
isaac618 發表於 2014-1-13 23:34
佢唔係用個召喚器之類ge物體召喚個變左膠公仔ge超人..之後用個召喚器篤個膠公仔腳底ge紋章咩
...

如果篤屁股變身就正喇!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-1-20 09:34:06 | 顯示全部樓層
本帖最後由 simon.chiang 於 2014-1-20 09:38 編輯
老力 發表於 2014-1-19 14:47
之前已經知道佢地5人可以互換『顏色火車形態』,但家陣睇見真係噴飯囉!

...


S.H.Figuarts起碼可以賣25款...btw如果有綠色女戰士算突破! (勉強計,得獸拳有過女惡役從良...)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-1-20 11:37:23 | 顯示全部樓層
simon.chiang 發表於 2014-1-20 09:34
S.H.Figuarts起碼可以賣25款...btw如果有綠色女戰士算突破! (勉強計,得獸拳有過女惡役從良...) ...

嘩哈哈!咁睇黎會係出 S.H.F 魂限定品『烈車戰隊-25色体』Box Sets。
計一計條數先,家陣 S.H.F 魂限 戰隊角色,單隻 及 孖裝(拆開一隻計) 暫時賣緊 3,780日元。
以3,780日元 x 25隻 = 94,500日元,若以匯率0.07算計即是約HK$6,600-,嘩......堅呀!
但係.......以上o既25隻,仲未計之後佢地有幾多段o既強化形態喎!呵呵呵呵!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-1-21 18:39:36 | 顯示全部樓層
簡直搵笨! 好核突呀!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-1-22 09:15:14 | 顯示全部樓層
粉紅色ga男性隊員...................{:3_56:}
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

聯絡我們|廣告查詢|免責聲明||私隱政策|網站地圖|玩具迷團 TOYSBUDDY ( ©2017, All Right Reserved. )

GMT+8, 2017-11-23 04:30 , Processed in 0.055978 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.1

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表